Jag älskar ju faktiskt kändisar!

Den där scenbyggar-Jimmy ringde igår. När han inte var full, tack å lov. Vi pratade i 3 timmar och 15 minuter. Ganska länge, tur för han att dä va han som ringde.

Dä är rätt roligt å prata mä han. Han har turnerat mä Carola, Tomas Ledin och Kent bland andra. Å förra året va han barnvakt åt Sigge..HÅKAN HELLSTRÖMS unge. Förstår ni hur mycke jag hade velat va barnvakt åt den ungen? Men såklart hade inte han fattat vems dä va förrän Håkan kom av scenen. Å han tycker inte dä är nåt speciellt alls.
Jag hade varit helt jävla tokig.
Han festar mä Winnerbäck oxå. Aah!
Plus att han är kusin mä Tony Richardsson!

Jag tror jag måste sluta plugga, bli ihop mä han å få träffa kändisar!
..eller skolar jag om mej till scenbyggare på heltid..

Tål å tänkas på!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback