Jag är en jävla ragata!

Ibland undrar jag vad dä är som gör att dä alltid är just jag som gör precis allting fel. Frågan är om folk överhuvvetaget tänker på hur dom själva beter sej ibland.
Jag kan knappt röra mej eller öppna munnen förrän dä är fel tydligen.
Dä tar på krafterna, å dä är jävligt sorgligt för gör dä inte medvetet.
Vad dä nu än må vara som är så fruktansvärt tokigt.

Men dä är ju trevligt att folk har nåt å prata om.

Jaja. Jag dränker mina sorger mä lite pepsi max å låssas att jag är fantastisk.
Balsam för själen!


Publiken säger
Postat av: jessica

Elin du ÄR fantastisk. det tycker jag i alla fall.. å säkert många med mej

2009-07-23 @ 13:11:56
Postat av: malon

Instämmer med Jessica!

2009-07-23 @ 20:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback