Kontraster!

Förra sommaren jobbade jag å Jenny halvt ihjäl oss. Vi jobbade hela hela tiden, gärna sådär 14 dagar i sträck 12 timmar om dagen.
När jag började få näsblod 3-4 gånger om dagen fick dä bli ändring.

I sommar däremot har jag inte jobbat nånting alls! Jag har bara glidit omkring överallt å ingenstans. Jag har varit i Sthlm, jag har varit på Öland å jag har hunnit mä två festivaler.
Dä är sånt man kan göra när man är ledig. Jag älskar å va ledig.

Idag börjar jag jobba. 13.30. Jag har ångest. Ångest som fan!
Jag har vant mej vid å va ledig, å nu ska jag helt plötsligt gå på schema.
Aaaah!

2 veckor ska jag jobba. Sen åker jag tebax å jobbar hela augusti i Lysekil.

JAG.VILL.INTE


Vi har bytt ut dom där blå tröjorna i alla fall. Tack å lov.
Nu har vi svarta med guldtryck. Matchar namnskylten.

Å på tal om namnskylt..vart i helsike har jag den..och mina nycklar?

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback