Life is a Paaarty. Big Time.

Igår var vi vid Gnöttlen igen. Vi och dom så kallade medarbetarna.
Sen efter dä där så åkte vi ner till festivalområdet å grillade å partajjade. Som vanligt. Party party everywhere. Dä är fantastiskt roligt å festa på en terass som är uppbyggd utanför en knallgul lastbil som det står StarLight på. Alla är så gästvänliga så när man råkar knysta om att man inte får tag på sin skjuts hem börjar dom tävla om vem som faktiskt har det bekvämast i sin barack. Typ.

Såklart blir ju jag det lilla offret bland dom där. Eftersom jag har gjort grejjer som dom vet om å tycker är skitroligt å mobba mej för. Men jag kan ta dä.

Stefan: How old are you?
Sean: Twenty!
Stefan: Ohhh, then we have Elin here, she likes younger boys!
Jag: HÅLL KÄÄÄÄFT!

Nu ska jag å Curly åka till sommarstugan å bada! Woo!
..å ikväll blir det väl förmodligen lite festivalområde igen..vi är fast..


När ett band åker av, åker nästa på!
..glittrigt å flashigt..
Metallica..here i cooome!

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Åh vad avundsjuk jag blir! Du får uppdatera flitigt, och ge en nogrann rapport! Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback