Tadaa!

Nu är festivalande över. 10 av 14 dagar har varit ett enda stort party. Dä känns i kroppen å nu ska jag inte gå i festartankar på två veckor. Minst!

Jag visar bilder. Jag har som vanligt inte ord för spektaklet!


Här har vi han..yngligen,.så att säga.


TeknikerStefan!
,,gäller å döpa dom te praktiska namn så man håller reda på dom..


And here we have Petter!
..han som kom te festivalen utan sovsäck..tur Curly har resurser..

Dä är va bilder från hänget vid lastbilen typ. Dagarna innan sonisphere alltså. Dä va där dä hände, så att säga. Nu har dom flesta åkt hem. Känns ju lite tråkigt sådär.

Jag: Men nu kanske vi mer aldrig kommer ses!
Jimmy: Gumman, dä är festival nästa år oxå.

Ja gud ja, svisch säger dä bara så är vi där igen!

Tur han finns,, den där Tarzan.
Annars skulle dä gå åt helsike mä scenbygget. Typ.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback