Hultsfred 2009. Done!

"Hon har charm, hon har stil..å hon har faktiskt en jävligt rostig bil"
Dä är så hon säger om mej, den där Curly!

Festivalen är över. Nästan så jag vill säga äntligen. Jag är rätt sliten.
Igår va helt tokigt. Jag har inga ord.

  
Lite förfest på balkongen sådär.


Jag sålde Kristin för ett glas på förfesten.
Inte alla som glider omkring mä glasglas! Bra deal jag gjorde där!

 
Meningen mä kvällen.
Lasse va fantastisk, jag svek Thåström efter halva.
..jag frös ungefär ihjäl..så Milan fick köra mej hem..på cykeln..livsfarligt..


Ett kärt återseende. Vi har inte setts på 1,5 år. Å å vips va han där,
som en uppenbarelse. Eller nåt.


..i väntan på Lasse är egobilder en otroligt bra grej..


Jag å min classmates, endel av dom, tog en öl mä fröken!


Min småländska blev utskrattad oxå. "Mäh, flytt dä"
Flytta dig, heter det tydligen.

Nu är det typ bara börja ladda för Metallica nästa helg.
Ett hårt liv!

Tack för Hultsfred 2009!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback