Guidad tur!

Jag har precis varit ute å gått med Lisa å hennes hundar, Elias å Bess.
Först gick vi nere vid hamnen, där jag redan hittar..sen lurade hon in mej på alla möjliga små gator å sa att där kan jag gå även när jag går själv. Ehm. Nej.
Vips så va vi på min väg, vid mitt hus, å jag hann inte fatta ett dugg.

Hur har ni det där hemma? Saknar ni mej?
Om ingen skriver JA, så kommer jag inte komma hem igen!

Mitt största bekmmer är var jag ska fira midsommar!
Jag är öppen för förslag, ge mej invites.
Tänk inte på att jag brukar sova bort midsommarafton. Jag kan ha mognat.


Publiken säger
Postat av: Anonym

:O Ska du inte till Öland på midsommar!!??

2009-06-01 @ 20:47:05
Postat av: jenny

de är väl klart lilla stuuuumpan

2009-06-01 @ 21:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback