I brist på annat!

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Spontan fylla, måste hinna till centrum å handla rom innan 7!
Skånepågarna verkar inte ha mycke för sej...

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Hahaha flodhäst! Så farligt är det väl inte. Nu är du inte rättvis mot dig själv riktigt. 144 kronor får man inte mycket mat för ska du veta.
För 144 kronor får jag rena gourmetmiddagen! Jag hatar mat!

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?

Vilken raggare. Nu ska vi cykla in till doktorn.
Ja, låter nästan som nåt jag skulle kunna säga.

4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?

Jag får reda på allt det ikväll eller imorgon så kan ju höra av mej då?
Jag säger ingenting till sånna jag inte tycker om..

5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?

Elin? Kennmark?
There is NO other Elin! För fan!

6 Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Gött. Tänkte fråga om du vill köpa de där tältet åt mej som kostade 200 på jysk?
,,å om han inte skulle göra dä, då kan han dra åt helvete.

7 Vad vill du höra mest av allt?
Okej, hör av dej när du vet. Cirka 7 kilometer gick vi.
Hade nog hellre velat höra nåt helt annat..från nån helt annan än mamma.

8 Vad kommer bli dina sista ord i livet?

När åker du?
Hoppas jag säger dä till rätt person bara..å att han svarar NU!

9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?

Japp, jag har det, vill oxå ju, vi kanske kan ses efter?
Efter vad? Döden? Vore rätt gött..

Mitt första icke-centrerade inlägg på typ två år eller nåt! Dä känns..sådär.

Publiken säger
Postat av: suzie

haha. de där va lite Kul=)

Tss.

"Vi kan väl ses efteråt=)"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback