Inte lätt å välja språk alltid!

Elin

jeg er så morsom :D:D

gjor du?

Nakhara

ja da

jeg ska reise te thailand om 1 time

haahaha:)

Elin

ohh.nice..bring me?

Nakhara

if i can so

Elin

klart du kan!

Nakhara

ja men vi får se

Elin

kom igeeen

Nakhara

i will but i can`t
sorry next time :)

Elin

när är nästa gång?

Nakhara

en dag

Elin

jamen..wheeen?

Nakhara

men du kan komme til meg der

velkommen

vi gonna have fun 2gether

Elin

det gonna vi! haha

Nakhara

ja ikke sant

jeg kommer til å savne deg så myke

Elin

haha..det har du gjort i 3 år :D:D

tre år sen jeg var i norge! :O:O

Nakhara

jeg gjør forsett det
vet du


Vi löser dä rätt bra ändå tycker jag. Rätt sjukt att dä är 3 år sen vi sågs. Han är mest en liten skit som åker mellan Thailand å Norge å bara glider!
Jag måste ta tag i en hälsa-på-resa till Norge.
Nån gång. Dä lär nog dröja några är är jag rädd. Jag har inte tid!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback