Killing Loneliness!

Dä är när nån åker hem man känner att man är ensam.
Dä är jättetomt här nu!

Förresten, PILOTEN har varit på jobbet idag igen. I pilotkläder. Grr!

Jag är hemma på lunch..jag har den värsta skoskaven ni kan tänka er. Men, eftersom jag har körförbud under tiden jag är här så går jag. Jag haltar mej fram vart jag än ska. Tapper. Jag har även kommit på att jag nog måste göra en budget. Igår råkade dä slinka ner en tröja som jag egentligen hade råd mä, men vafan..inte varje dag jag är i Uddevalla.

Nu ska jag snart tebax te jobbet. Jag ska städa. Dä är för lite städerskor på plats å jag som är städproffs rycker in såhär på eftermiddagen.
Jag känner väl till den där evighets-känslan. Jenny oxå!

Min handledare sa att dom kan kompensera mej mä middagar, eller några fler lediga dagar. Fler lediga dagar, väljer jag. Jag tycker ju ändå inte om mat!

Bye for now!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback