Lika som bär?

Dä sägs att jag är rätt lik min mamma. På två dagar har jag fått höra dä av inte mindre än 4 personer. I en för mej helt främmande stad.
När jag har förklarat vem jag är "ja dä syns ju i alla fall vems dotter du är", "dä går inte ta miste på att du är Maries dotter", "herreguud va lik din mamma du är" å sådär håller dä på.
Ta dä som en komplimang mamma!

Jag kan inte gömma mej. Vart jag än är ser folk vems unge jag är!

 
Kanske munnen lite..fast jag har lite mindre rynkor på sidan där..men när jag blir stor så ska vi se att dom kommer. Vi brukar ha bruntävling. Men eftersom hon är neger typ året om så skyller jag på att jag egentligen är brunare bara att jag har "annan brun färg".

Publiken säger
Postat av: Sofia

Däremot är du kusligt lik Carin da Silva, iaf på leendet på ett hörn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback