Signe ska bli mindre sugen!

Att jag aldrig kan få va frisk alltså! Idag sa min handledare till mej å gå hem å lägga mej. Men jag ville inte, jag vägrar va sjuk. Jag är ju för bövelen inget annat än sjuk.
Kanske är mitt syfte i livet, jag har ju inget annat.

Imorrn ska jag jobba min första kväll på hotellet här. Jag antar att dä betyder servering. Jag gillar inte, frukosten går bra, där är jag en klippa.
Men jag säger nej tack till kvällen. Jag håller mej nog till receptionen!

Lilla Signe håller på å ta knäcken på Curly där hemma, så på fredag ska hon åka till veterinären å bli normal igen. Betyder lugnare katt å färre sömnlösa nätter när jag kommer hem. Perfekt. Nästa period här kanske hon får följa mä, så har jag nån som blir glad när jag kommer hem!


Söt som socker är hon♥


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback