Sol å mardrömmar!

Solen skiner idag oxå, vädergudarna är på min sida!
Torsdag å Fredag
är mina lediga dagar den här veckan..jag tror inte jag har nån feber idag..däremot är jag toppentäppt i näsan och allmänt seg!
Frågan är om jag ska behöva ligga inne hela dagen eller inte?

Inatt har jag typ drömt en mardröm. Flän å Viktor spikade upp min katt på väggen..över min säng! Deras förklaring va: "Katter gör sej bäst på väggen!"
Nobody puts Signe on the waaalll!

Jag ska plugga lite idag
. Jag är så ambitiös när jag inte är hemma, hemma kommer jag på så mycke annat å göra. Här har jag ju bara mej själv, typ.

Förresten svarade jag i telefon på jobbet igår..dä är rätt jobbigt när man inte kan svara på nåt..dä låter ungefär såhär "Välkommen till Hotel Lysekil dä här är Elin........om du dröjer ett liiitet ögonblick ska du få prata med min kollega". Å bara för att jag va där, så ringde dä som satan!
Jag måste se till å fatta mej på bokningsprogrammet illa kvickt!


35 dagar kvar till festivalen. Tror jag.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback