Dä är mycke nu alltså!

Jag trodde min hjärna var överbelastad redan första veckan i skolan. Dä va töntigt. NU är den överbelastad! Dä är hemtenta, grupparbeten, redovisningar, studiebesök å en jävla massa bröte. Å så ska vi kunna alla turistregioner i Sverige som ett rinnande vatten om nån väcker oss vid tre på natten. Kära nån, jag kan ju knappt kartan ens.
Dä löser sej, som jag brukar säga.

Imorrn ska vi åka på studiebesök igen..på bussen ska var å en berätta i mikrofonen om ett resminne eller sådär. Jag kanske ska ta den gången jag å Tanja hoppade på fel buss till Spanien. Eller när vårat plan hem från Kreta va bombhotat eller nåt.
Eller när vi höll på å dö i Norge.

Dä finns en del å ha i huvvet just nu alltså!

Publiken säger
Postat av: Anonym

Hej..

Vet du hur man får in bilder på själva bloggsidan o inte i inlägget då =)... I need help...

kram

Postat av: Hannah

Men nu vet du : ) Har ridit sen jag va liten, men har haft ett litet uppehåll nått år bara! Ja men visst måste man de, annars är de ju läskigt :P

2009-03-05 @ 19:37:12
URL: http://ejnersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback