Den jävlas mä mej!

Jag har en piercing i näsan. Tre nätter i rad nu har den lossnat..inatt fick jag tag i den..å min vana trogen tänker jag att jag ska hålla i den. Jag vet inte varför men jag tror väl i mitt stilla sinne att jag ska klara av å hålla den ända till på morron. Dä har aldrig lyckats hittills å jag tror inte dä kommer göra dä heller. Jag borde lära mej å sätta tebax den direkt, dä är ju inte så himla jobbigt faktiskt.
Dä jobbigaste blir istället alltid på morron  när jag måste leta som en jäkla tok efter den, den är ju lixom väldigt liten. Idag hittade jag den rätt fort ändå.
..tur dä, jag har ju lixom annat å göra..

Idag skriver jag hemtenta, tvättar och städar. Allt på en gång. Som vanligt.




Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback