Fy fan!

Jag kommer aldrig orka jobba heltid i hela mitt liv. Jag är helt slut efter 4 dagar 8.30-16.30 jobb. Fyra dagar, dä är inte många dagar av ett jobbliv dä inte. Shit pommes.
Fast, dä kan ju bero på vädret oxå. Dä är ett bra skäl.
Jag vaknar skittidigt å är pigg som en mört, typ sådär mellan 6-7 på morron, sen är jag helt slut på kvällarna..redan nu. Igår ville jag sova vid halv åtta. Men då va dä ju Håkan på tv å sånt får man inte missa.
Vi ska gifta oss hade jag ju tänkt.

Imorrn ska jag å Emelie ut i Hultsfred å jaga pärmar. Turistpärmar. Dä är min första huvuduppgift nu på praktiken, jag ska samla in alla i kommunen..typ 80 stycken,,å jag ska bestämma vad som ska tas bort i dom å vad jag vill skriva dit å sånt. Mitt huvve sprudlar av idéer. Just nu skriver jag på texter om vandringslederna, cykellederna å kanotleden vi har här. Å om allemansrätten. Dä måste va mä tycker jag.
Så dom där turisterna slutar skräpa ner i våran fantastiska natur. Hm!

Vi ska ta kort oxå, leka turister, fast dä är för dom vi gör dä!
Stadsvandring!


Publiken säger
Postat av: Mamma

Elin du börjar komma upp i åren,det är därför du vaknar tidigt o blir trött på kvällen.Snart kommer svettningarna oxå. Kram MAMMA

2009-03-27 @ 09:11:35
Postat av: malon

Jag tror det finns en turistpärm i Konsum (S-dalen). =)

2009-03-27 @ 09:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback