Kära Kära Harrys!

Igår va vi på Harrys igen. Såklart. Dä va ju lördag.

Dä va typ en helt galen kväll ändå. Dä första jag gjorde när jag kom dit va å tjata på vakten om att han faktiskt fick ta å känna igen mej nästa gång så jag slipper hålla på å leta efter körkortet å sådär. Dä tar ju lixom så himla mycke extra tid. Han lovade.
Jag å Jenny tvingade även vakterna å sjunga en ramsa så Jenny kunde dricka upp sin cider i ett svep, den fick inte följa mä ut å ta luft. Dom sjöng å hon drack.
Musiken fixade vi oxå, dä funkar ju inte å köra samma skiva två gånger.
Nån måste ju ta tag i dä, å vi kände att dä kunde ju lika bra bli vi.

Sen kom vi på hur gott dä kunde va mä is. Bara is. Så vi beställde helt enkelt ett glas mä isbitar som vi gick runt å åt. Underskattat sånt där.

Jag va livrädd ett tag oxå, för en kille mä skitlångt hår som vägrade sluta försöka ragga på mej. Jag sa "du måste låta mej vaaaaa". Men han slängde mä sitt hår å fortsatte, sen fick jag säga att jag faktiskt redan har kille, då övergick han till Jenny istället. Tji fick hon.

          


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback