1-2. Inte så bra.

Jag har varit å kollat på fotboll mä Robban precis. Gick inget vidare. Domarn delade ut ett x antal gula kort å ingen va vidare munter.
En sak är i alla fall positiv. Jag tror att  vi har dä snyggaste laget i serien. Jag kan inte ens räkna dom på en hand. Hoho.

Förresten, ni kanske undrar vad jag gör hemma? Ändrade planer, så att säga. Jag ska åka imorrn istället. Mamma har bannat mej. "Å Elin, EN SAK!, Nu håller du inte på å messar NÄR du kör bil!"  Kommer jag visst göra! Jag är mest rädd för att jag ska behöva äta. Själv. Nånstans. Då blir jag en sån där som alla tycker synd om för att jag inte ar nåra vänner. Men dä har ju jag. En jävla massa, å utan dom skulle jag falla ner å dö just nu!♥

Jag har packat nästan klart. Jag har tagit mä mej 9 par skor å endast 3 jackor av 31 möjliga. Till Emma sa jag igår att hon å barnen inte skulle få plats för "jag måste ju ha mä mej mina jackor å sånt" Viktigt dä där, jackor har oxå känslor.

Nu ska jag överlämna min lilla skatt till Curly!



Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback