Äta, jobba, sova dööö!

Man kanske skulle blogga lite.
Men jag orkar inte egentligen. Jag gör dä bara på rutin.
Vi har börjat en ny kurs idag. Projektledning. Skitkul faktiskt. Speciellt föreläsarn, han har hunnit mä å kalla Johan för jävla looser å homosexuell redan, efter en dag. Dä här kan bara sluta bra. Vi har delat upp oss i lite olika grupper å så ska vi planera å genomföra ett projekt.
Min grupp har skitbra planer, nu ska vi bara fixa biffen!
Dä blir sjukt bra!

Annars är allt mest bara jobbigt nu.

Publiken säger
Postat av: Sofia

jahaaa, ja det kallas väl selektiv perception det där. man ser/hör saker som man VILL se/höra. men wtf, det är också grymt! nu är jag så taggad att det finns inte, bara två månader kvar! (i vanliga fall skulle det varit 1)

Postat av: jenny

Vet inte om de är recpebelagda.. jag fick av mamma =P Men slå en pling till en vet o fråga! =)

2009-05-08 @ 07:01:28
URL: http://www.pappasflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback