Be mine, Piloten!

Nu har jag gjort min första dag på praktiken här i Lysekil. Jag hittade dit utan problem till å mä. Tar ungefär 10 minuter å gå. Dä har gått rätt bra faktiskt. Alla verkar trevliga å sådär. Å inte fy skam att bland dä snyggaste jag har sett kom på besök oxå. Han va inte dålig, inte nånstans..å så va han pilot. Å vips satt vi å käkade lunch ihop. Så dä kan gå. Tyvärr kommer jag inte ihåg va han heter, å ännu mer tyvärr är ännu att jag inte tror jag kommer se han igen. Synd, så snygga människor växer inte på träd.

Imorrn ska jag nog ta mej en liten morronpromenad om jag behagar vakna tidigt. Jag ska börja vid 8..så jag får väl gå vid sådär 6 eller nåt.
Då vill dä till att jag inte går vilse!


Publiken säger
Postat av: Emelie

Ojoj, det låter som klass med Turistbyrån!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback