den där skolan alltså..

Jag har redovisat min rapport idag...jag va totalt oförberedd, som alla andra, å improvisrade hej vilt. Men dä gick bra, eller, nu är dä gjort i alla fall!
Imorrn ska jag redovisa min marknadsplan. Känns inte vidare gött direkt, men va tusan. Den är klar, men jag kan ju säga att utan Chrilles hjälp häromdagen hade jag aldrig klarat den där slutruschen. Jag får väl tacka Kristin för dom 7 år hon va ihop mä han. Annars hade jag inte känt han, hade ju varit lite tokigt sådär i en nödsituation! Förr i tiden va han min personliga mattelärare oxå faktiskt. Han kan allt.
Den ser jävla proffsig ut nu, den där marknadsplanen!

Efter den där redovisningen ska vi börja mä grupparbeten, vi ska ge oss ut på småorter å kolla hur dom kan utvecklas inom turismen å hur dä gynnar dom, typ. Å så ska vi redovisa dä för samhällsföreningen,
Destinationsutveckling alltså, just like my utbildning heter.
Seen ska vi hålla på mä projkektledning oxå.
Dom här tre veckorna kommer jag va som en död sill på kvällarna.

Sen smiter vi på praktik igen.
Hej västkusten!


Publiken säger
Postat av: anders

småorter... hmm ni ska alså stanna kvar i hultan? ... sen hoppas jag att mitt namn står med som referens annars kommer jag berätta för läraren

2009-05-04 @ 22:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback