Erik Hassle!

Igår drog vi ihop ett party mä klasserna på skolan. Igen.
Jävligt roligt är dä å dom som väljer å missa, dom missar!
Emma va jättefull å sa mest  "dä beror inte på spriten att jag säger dä här", Jennie hade ett projekt å känna på Hassles hår, Susanna raggade hejlhjärtat, Milan å Johan släppte loss på dansgolvet å jag hade mest å göra mä vart jag skulle befinna mej för att dä skulle kännas bra.
Dä va våran klass, 6 av 15!

Alla tiders, Jennie å Milan.
DJ EJ fick inte slå igår, fan mä!



Fröken Norrland!


Fröken Bottnaryd, men dä beror ju inte på spriten inte!


Johaan, vart sov du inatt?

I do lööve you, classmates!♥

Publiken säger
Postat av: Emelie

Jag hoppas att du klagade på Håkan även att jag inte var där. Och fick dom att spela 17 år! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback