Freitag!

Den här fredagen ska spenderas i skolan, å sen i tvättstugan. Jag glömde bort å tvätta förra gången jag skulle, jag tycker inte dä ska va möjligt så full som min tvättkorg är.
Den här tankspriddheten blir bara värre å värre!
Måste ju ha rena kläder imorrn när Fröken Jenny Pettersson
ska bli ett helt år äldre!

Förresten så har Curly fått jobb! Dä har vi firat, såklart..på vårt eget sätt. Hon är så duktig så. Och händig, hon är nog den händigaste bruden jag vet..hon kan mjölka kor, hon kan bygga hus å hon kan jobba på sågverk.
 Lite skit under naglarna har ingen dött av!

Publiken säger
Postat av: jenny

nu blev ja allt besviken..du har ju inte stavat rätt till mitt efternamn:O

2009-05-15 @ 09:06:42
Postat av: MigSjälv

Nuuu har jag stavat rätt lilla stömpan!

2009-05-15 @ 12:31:23
Postat av: kristin

fan va du skryter om mä:O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback