Göteborg!

Jag snackar mä Chrille nu. Chrille KristinEx som jag brukar kalla han. Han bor i Göteborg..jag planerar å sätta mej på en  buss å ta mej dit den 12e juni! Så ska jag sjunga "aallaa vill till himlen men fåå viill ju döö" högst av alla på Liseberg. Jag har planerat att han ska guida mej!

Chrille säger:
Vad vill du se då?
Eliin säger:
Håkan Hellström!
Chrille säger:
Haha
Eliin säger:
Ligger dä långt från stationen?
Chrille säger:
7 minuter med spårvagn
Eliin säger:
Plötsligt hamnar man väl under en spååårvaaaagn!

-------------------------------------------------

Chrille säger:

vet du vem jag såg häromdagen då??
Håkan hellströms gittarist Hurricane Gilbert

Eliin säger:
aaaaaaaaaaaaaaaaHHHHHHHHHHH
hälsade du?

Chrille säger:
nää, han prata i moben...

Eliin säger:
så jävla nonchalant!

Chrille säger:
jag vet

mötte han utanför vårt hus kom med en gitarrlåda i näven
Eliin säger:
VART skulle han tro?

Chrille säger:
kanske till Håkan


 
Håkan, jag tror jag älskar dej! Hoho!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback