Im alive!

Jag överlevde Jennys födelsedagspartajj!
Jag sammanfattar mä bilder, jag har inte tid å skriva.
Jag måste göra allting samtidigt såhär på morron!


Lite dancemoves sådär i vardagsrummet!


Niklas å Koffe, ser rätt lyckliga ut tycker jag faktiskt.


Lite fötter! Tobias och mina. Fråga mej inte varför.


Sen tog jag, Kristin å kameran en sväng in på toa.
Låter läskigare än vad dä är.

Till allas stora förtret tyckte jag att Harrys sög, jag och många mä mej. Men dom räknas inte, its only me i vanlig ordning. Vi åkte i alla fall till metropol istället.
Där va betydligt mer folk.
Till exempel dom här två: DJ J å Linus!



Jag va alltså helt slut igår. Dä är så dä går när man efterfestar till sent på förmiddan. Nästan lunchtid!

Publiken säger
Postat av: Pinna

vad är grejen med killar och deras intersportstrumpor?? det måste ju vara sketa varmt! hihi

Postat av: Viktor

och inte så snyggt...

2009-05-18 @ 21:17:54
Postat av: Firefighter

Tubsockorna på den där killen måste jag poängtera :) Att ens ha på sig sådana på en tillställning borde vara straffbart. Märker ni att jag är väldigt angelägen om att straffa andra? Själv blir jag straffad på andra sätt. Det gör ondare men kostar mindre om man säger så!

2009-05-19 @ 07:59:47
Postat av: Sofia

haha, han där nere är ju kalvskjutarn ;)

2009-05-20 @ 20:28:03
URL: http://brilliantdisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback