MultiElin har varit i farten.

Ni vet ju att jag har en förmåga å göra allting samtidigt. Dä har jag gjort idag oxå, på jobbet. Jag har tvättat, å mellan maskinerna å vikningarna å strykningarna har jag pluggat lite. Skissat på en affisch, skrivit på historiska vandringar i Hultsfreds Kommun, å emellanåt har jag tittat på när Jenny har bäddat sängar.
Å mitt i allt dä här har jag styrt upp ett kalas på tisdag 18.00!
Ibland blixtrar dä till å jag får så mycke gjort att jag blir chockad.

Snart ska jag bege mej upp till mamma. Jag ska hänga mä Calle ikväll!

När jag är ledig? Aldrig, jag har inte haft en ledig dag på evigheters evigheter. I helgen jobbar jag min 4e helg på raken, å så kör vi ett party på dä, å sen skola på måndag.
Tufft liv, som sagt.
Så är dä när dä alltid är nån som behöver mej!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback