SurpriseParty!

Igår va dä tänkt att jag skulle åka till Växjö å festa. Men eftersom jag är så smart så fattade jag rätt tidigt att dä är alldeles för simpelt när man fyller 25, å mina kära vänner är mer kreativa än så! Jag har tjatat på ALLA tänkbara för att jag har lixom tänkt att nån måste försäga sej nån gång. Men dom har knipt igen trutarna rätt bra trots allt!
Först va dä Robban å Pimmen som försökte uppehålla mej nere hos Robban innan "jag skulle köra dom till Kinan". Redan när Pimmen sa att vi skulle åka senare började jag ana ugglor i mossen. Å sen gick allt av bara farten, jag blev upphämtad vid Preem i Hultsfred å sen blev jag körd runt runt på småvägar hit å dit innan vi nådde dä slutgiltiga målet. Där väntade en massa helt fantastiska människor!♥
..dom sjöng, jag skämdes, å ja, sen va dä party..

Vi tar ett bildrace!


Susanna, Pimmen, Robban, Helena å Fredrik spelar kubb.
Jag va oxå mä, ett tag, men jag har ju en förmåga å ge upp INNAN jag förlorar.


Johan, å min DJ J!


Tanja, Jejja, Amanda å Emma skrålade vem som var värst!
..jag höll i den där micken rätt ofta jag oxå faktiskt..


Pimmen, Robban å Jocke!


Robban drog en piss från första plats, kan man säga.


Jag, Tanja å Jenny försökte oss på en egobild, tror jag.
Istället kan vi köra leken; vems är pussmunnen?


Tids nog dök en massa musikstudenter från min skola upp.
Här har vi tre av dom. Utbytesstudent, utbytesstudent å Peder!


Här sitter vi, systrarna som inte ens är släkt!


Jag fick bland annat en helt fantastisk egotavla!


Å lite annat smått å gött!

TACK alla ni som va där.
Tyvärr har jag inte lyckats fånga alla på kort. Jävligt dåligt!
Jag har för övrigt  skoskav så jag har fått gå barfota hela dagen idag..mitt inne i Hultsfred. Dä kändes, lite sådär. Men jag skyller på Emma som snodde mä sej mina gamla skor å tvingade mej gå i dom nya. Å så skyller jag lite på att Peder lurade mä mej på skogsvägen när vi skulle på efterfest. Dä va väldigt mörkt, kan jag säga.
Å jag va rädd för älgar.

Nu ska jag packa för min flytt, som sker imorrn!

Publiken säger
Postat av: Anonym

Rent spontant känns det rätt så skönt att kunna säga att det nog var en jävla tur att jag inte var där!

2009-05-24 @ 20:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback