Way To Lysekil!

Jag överlevde vad jag trodde skulle bli en mardrömsresa. Mä en bil som låter som en helikopter, ingen musik och inget resesällskap. Men dra på trissor, jag, jagsjälv å min mp3 klarade vägen galant. Jag stannade inte en enda gång. jag va tapper som fan. Lite rädd för å åka färjan men jag klarade dä oxå. Ställde mej tryggt breve en lastbil..och bakom en annan.
 Bland dom är inte pinglan stor alltså.

Du mamma, jag messat som satan..OCH tagit kort. Men jag lever ju!

Vägbeskrivning, jag å ett gult fält. Typ!


Här står jag i dörröppningen å tar kort. Man kommer rätt in i mitt sovrum/tvrum!


Lilla köket, här kommer jag nog inte tillbringa så mycke tid direkt.

Publiken säger
Postat av: Emma

Ser fint ut ju.. =) Vad tror du om att en syster, två syskonbarn och två älsklingshundar dimper in på lördag?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback