Bu eller bä, pest eller kolera.

Jag vet inte om jag ska ut ikväll eller inte.
"Men hur har hon råååd?!" Tänker säkert några av er nu som är bekymrade över hur min ekonomi går ihop eftersom jag alltid klagar över den.
Om jag går ut ikväll kommer det kosta mej 15 kronor.
Jag glider omkring på räkmackor.
Tror till och med nästan det blir billigare för mej å gå ut. Här hemma vet man ju inte vd jag hittar på, men säkert nåt som kräver diverse inköp.

Men, jag vet inte om jag vill ut, eller om jag vill sitta hemma å kolla på fyran utan ljud. Den enda kanalen jag kan titta på har ljudet lagt av på.
Igår såg jag idolutröstningen genom å läsa på läppar å tyda ansikten.
Spännande nästan jämt!


Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Haha. Är det sant? Går du upp så tidigt frivilligt på helger. Du knasiga människa!



Jag hejjar för övrigt på att gå ut. Att läsa läppar på idol känns lite som om det tar bort poängen med det hela...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback