Det här med ytlighet!

Jag anser att alla människor är ytliga. På olika sätt. Ofta säger man att nån är "så jävla ytlig" med en nedlåtande ton. Men det är klart man är. Det första man ser hos nån är ju hur dom ser ut. Sen kan faktiskt personer ändras med tiden oxå, utsidan kan bli fin för att insidan är fin. Såklart behöver man inte tycka alla människor är fina, och man behöver inte gilla alla..
..men man ska fan respektera alla. Fattar ni?


Skärp er nu människor å ta hand om varann istället för å tryck ner varann. Då kommer allt bli så mycke roligare för alla i den här världen.

Och nej, det har inte hänt mig nåt. Jag är bara lite seriös såhär på tisdagkvällen. Det är jag ju nästan aldrig annars. Men idag så.
Hoho!


Nu måste jag duscha. Jag är febersvettig!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback