Dryg!

Jag har blivit så himla jobbig!

Okänd kille: Jävlar vilka fina mörka bruna ögon du har då!
Jag: Jag vet..dom är HELT fantastiska!
Josse: Ehm, Elin är väldigt söt.. mne hon kan va rätt dryg oxå.

Jotack, jag måste börja skärpa mej. Jag är jättejobbig nu för tiden.
Men, jag gillar mej ändå!

Jag fick ta in på hotell Josse inatt igen. Tur det finns vissa hotell i Vimmerby som står öppna för mig i alla fall. Alla tiders service med frulle på morron å allt.
Jag har till å med hunnit med å heja på Melvin på hundkursen idag.

Å nu tvättar jag, å kanske borde slänga upp nån stjärna i fönstret eller så!

Jag tror jag behöver få lite ordning på mitt liv snart!
Frågan är bara hur det ska gå till. Hm.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback