Goes modeblogg å raggningsknepsblogg!

Här är klänningen jag köpte igår!
Den kan göra värsta underverken. Om man kramar nån fastnar man i knappar å så kommer man inte loss på ett jävla tag. Då hinner man prata lite mer än å bara säga hej, man kan prata om vädret eller så typ, under tiden man försöker tråckla loss sig från skjortknapparna! Eller kan man få höra att man är Lönnebergas snyggaste tjej. Hoho. Lite fräsigt sådär.

Alltså ett hett tips för er som vill ragga är å köpa en klänning med fransar.
Jag vill ju inte det längre så jag kanske borde sälja den!



Signe gilla den oxå har jag märkt!


Publiken säger
Postat av: Pinna

låter som den perfekta klänningen, jag ska genast ge mig ut på jakt efter en sån och sedan leta upp ett offer vars knappar jag vill fastna i :D

2009-11-23 @ 09:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback