Jag gör mig bra som mamma!

Idag har jag varit å hälsat på en nästan nykläckt bäbis. Han var så liten å söt så jag trodde jag skulle smälla av. Dom är som små grodor, fast sötare.
"Blir du inte sugen nu?" sa mamma med en gnutta hopp i rösten.
Sugen å sugen, man måste ju ha en pappa till ungen oxå.
It takes 2 to tango, som jag brukar säga.


Exakt såhär liten va han!


Här sitter vi å myser..jag å Little B!

När jag får barn måste jag ju sluta gå på pumpen, det vet jag inte om jag är redo för.
Kanske om tre fyra år. Minst.


Publiken säger
Postat av: Pinna

hahaha jag säger som dig, man ska ju ha en pappa också. och hitta en karl som man kan tänka sig bli pappa åt ens avkommor det är inte det lättaste. man vill ju inte nöja sig med vilka gener som helst:D

Postat av: Pinna

väldigt söt och liten förresten:)

2009-11-09 @ 16:34:48
URL: http://pinnacolada.blogg.se/
Postat av: Sarah

haha min mamma låter precis likadant (syskonen också för den delen det är bara pappa som är tyst). Min syster resonerade som så att jag "bara kunde välja ut en pappa för hon kunde hjälpa mig att ta hand om ungen. När h*n inte skrek, kräktes eller bajsade alltså". Känns inte sådär extremt behjälpligt faktiskt.

2009-11-11 @ 18:34:05
URL: http://cancan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback