Jobbar hemifrån!

Yes box. Idag jobbar jag hemifrån. Det går minst lika bra det faktiskt. Jag gör ungefär samma grejjer. Tjatar om fantastiskt viktiga saker med Josse till exempel. Hon är oxå på praktik, när vi inte ser varandra varje dag måste man ju ta till andra alternativ.
 Viktigt sånt där.

På lördag ska jag å Curly ge oss ut på turné. Vi vet bara inte riktigt vart än. Det kan bli destination Linköping, eller Jönköping med ett stopp å övernattning hos Tessan i Nässjö på hemvägen. Det beror på om den där SälenHenke tänker komma hit på lördag eller inte. Vi har ju inte sett varandra sen förra året på festivalen så det vore ju faktiskt lite roligt om han kom hit. Han har varit på Kreta sen april å jobbat med KidsClub, kom nyss hem därifrån.. å snart åker han till Kläppen å intar Trolle-outfiten igen.
Skönt liv han!

Men för all del, jag ska ju i alla fall till Tjeckien i april.
Även att jag inte vill! Blö!


Publiken säger
Postat av: jenny

Blir det linköping måste du höra av dig! Blir nog fest i helgen =)

2009-11-19 @ 19:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback