Me, myself and I!

Jag hatar fåglar över allt annat på denna jord, jag har grytlappar med får på, jag kan inte göra kullerbytta, jag är halvt beroende av pepsi max, jag är färdigutbildad i april, jag har spytt på en kille, jag har åkt buss till Spanien 7 gånger, jag får gåshud av strumpbyxematerial, jag har sjungit poison inför ett fullt hotell i Norge, jag har ingen taklampa i köket, jag är fattig som en kyrkråtta, jag är kär i Håkan Hellström, och lite i Ville Valo, jag är höjdrädd, jag är bara 160 centimeter hög, jag vill se varenda vrå av sveriges land, jag vill fira nyår i Göteborg, jag tycker folk som blir kära blir tråkiga, jag blir rastlös av å duscha, jag stickar strumpor, jag tycker inte det är tråkigt å städa
och nu ska jag byta däck på bilen!


Publiken säger
Postat av: TheHelena

Du har fullt upp ser jag!



Sv: Jasså det är så illa? Damn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback