Möte med media!

Jag är fortfarande lite blå. Jag måste jobba på å få bort det till jag ska till skolan. Jag vill gå ut med min egentliga identitet.
Det är många som frågar hur vi blev sådär blå.
Men jag säger som vi sa på Harrys. "Vi föddes blå"
Om vi avslöjar oss är väl alla snart smurfar.
Folk är ju sånna härmapor!

För övrigt gillar jag faktiskt att det är måndag. Det känns bra.
Jag är en tisdagshatare däremot.
Tisdagar är världens tråkigaste dag. Det händer aldrig nåt på en tisdag!

Jag tror det är idag vi ska ha Möte med media i skolan.
Bra träning inför kändisskapet som komma skall.
 På nåt jävla sätt!

Nu - konsum!


Publiken säger
Postat av: M.

jag håller mä. tisdagar kan va den sämsta dagen som kommits på,

fast, söndagar å jag är inte heller överens, söndag vill va fet å jag vill ju helst va smal.



men annars , tumme ner för TISDAGAR!

Postat av: Sofia

Bor man vid Lönneberga så är det väl klart att Emil penslat er med bläck!

2009-11-03 @ 17:14:00
URL: http://brilliantdisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback