Ny praktik - nytt liv!

Idag har jag gjort första dagen på sista praktikperioden i utbildningen. Det känns läskigt nära slutet. Jag ska va på Hotell Moliljan i 5 veckor, jag å Helena. Å som det känns nu så är det tur vi är två stycken på dom uppgifter dom sätter oss på. Vi ska ta fram konferenspaket, vi ska jobba fram samarbeten å vi ska fixa julbordsbroschyrer å grejjer.
Tur vi är så jävla grymma!
Vi har fått ett eget kontor, i form av ett hotellrum med toalett, hörnsoffa, bord med 4 stolar, platt-tv å sånt. Där kommer vi sitta med tre datorer å va viktiga.
Å så får vi gratis frulle å lunch varje dag. Sånt gillar studenter.

Jag fick ett mess av Jenny igår
"Åh, jag har slutit ett jobbigt förbund med mig själv!"
Vi har slutat äta godis å sånt där, från å med idag.
Det känns jobbigt. Kristin messade förut å frågade om jag va sugen på tårta. Jag svarade nej, men jag menade ja! Uhhh.



Publiken säger
Postat av: Michaela

NICE! jag får också gratis frulle och middag ^^ weeiiee. lyxigt värre ju. Det tycker vi om :D

Postat av: TheHelena

Luxury! We are good :D

2009-11-10 @ 19:16:31
URL: http://thehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback