Pinglan did it!

Idag har min bil besiktigats. Jag trodde pinglas sista pära va satt, nästan så jag började planera begravningen å spana in en ny bil.
Men dra på trissor, hon klarade det! Nästan.
Bromsgrejjerna fram va helt slut på båda sidorna. Petitesser!
Det fixar pappa, sen är hon felfri!
Gamla bilar är bästa skiten!

Nu ska jag städa. Sen ska jag till Kristin å käka ett äpple!
..å kanske på sin höjd dricka ett glas vatten..


Publiken säger
Postat av: Bilmekanikern

Det heter bromsbackar och inte bromsgrejen fram.

Om det inte är skivbromsarna som är kassa, men de har ingen bromsande effekt utan är en komponent i hela bromssystemet. Lär dig lite nu :) så ska jag plugga häst! promise!

2009-11-15 @ 09:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback