Soool!

Idag har jag solen i ögonen. Vare gång jag hör den Lasse-låten tänker jag på Tanja. Det är våran låt faktiskt. "Vi är ängsliga höns inför sånt som är svårt, vi kan om vi vill men vi kräver support". Vi kan egentligen allt. Det bevisar våra 4 handskrivna böcker!

Igår bakade jag. Jag bakade inte till mej själv. Jag bakade kolapaj å vaniljhjärtan till Pejjans fredagsfika. Det blev tydligen succé.
Inte så konstigt, jag är ju bakproffs.

Jag längtar hem från jobbet. Jag å Curly ska ut på promenad.. i SOLEN.
Tänk om man kunde få lite energi på köpet kanske?

Ikväll skulle jag å Jennie ha gått på party a la Stålhagen. Men det ska vi inte längre. Vi bangar ett party, ingen av oss är helt i form för fest.
Jag ska sitta hemma å kolla på Idol! Skönt!


Hittade en gammal bild på mej å Adam.
Då va han bara en bäääbis.
Nu är han värsta stora ungen. 2 år!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback