Städning blev till Harrys!

Jag: Det är dåååligt..
Josse: Mm..vet du nåt mer som är dåligt?
Jag: Nej..
Josse: Att det är Club29 på Harrys!

Gissa hur lång tid det tog innan vi bestämde oss för å hamna där?
Typ en nanosekund, om ens det.

Jag läste på fejjan att vissa Music Management-pöjjkar va sugna på utgång oxå, dom hade aldrig varit på Harrys innan så jag skrev helt enkelt till dom att dom skulle följa med. Det gjorde dom, vi känner knappt varann innan, men det va roligt.
Jag, Josse å tre rocknissar! Vi kollade på Idol å sådär, dom diskuterade sånt som vi inte ens kunde förstå. Dom är väl "inne i tänket" so to speak.

Dom åkte taxi hem, jag sov hos Josse.
På en madrass med fyrbenta Melvin, närmare manligt sällskap än så kom jag inte.


Mackan pussas lite med Melvin.


"Gör nåt kul" sa jag.. å ja.. jag vet inte.


BlondinEmil tog tåget raka vägen från Sthlm å stannade i Vimmerby.


Nu är jag i alla fall hemma igen.
För att snart försöka ta mig tillbaka till Josse igen. Tufft liv.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback