Stjärnstatus!

Jag är trött på julen, redan innan. Men idag har jag dragit mitt strå till stacken och fixat upp mina stjärnor i alla fall. Det räcker!
Det hela resulterade i en söndertrampad ram å en glasbit i foten.
Priset man får betala när det lider mot jul, tydligen.

Pejron har just varit här å lämnat saker till mej som han köpte på Willys. Vissa har det bra ibland, jag är en av dom. Äpplen å solrutor!
Thank you very much, jag drar av det på din faktura!

Jenny å jag skulle träna lite oxå, men min dvd jävlades och hoppade mellan alla möjliga grejjer så vi inte fattade nånting å fick gå ut å gå istället.


Såhär ser det ut hemma hos mej nu!


Publiken säger
Postat av: m.

gu så fint. var har du fårr tag på dom där häng-hjärtanen? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback