Big big world!

Im a little girl in a big big house.
Ja, jag är i mammas hus. Det är stort. Egentligen är jag barnvakt, men barnen har jag portionerat ut. Calle leker med Alex å Ibbe sitter instängd på sitt rum å spelar tvspel. Själv sitter jag i det gigantiska köket å håller på å frysa ihjäl. Va nere i pannrummet nyss å pratade lite vänligt med pannan. Känner att det skulle kunna bli ett fall för morfar lite senare i eftermiddag det där.
Jag ska va här ända till imorrn. Huvvaligen. Långt pass.

Jejja kommer snart hit. Lovely! Vi ska ha lite kvalitetstid ikväll.


Förmodligen ser ni inte hur stort det egentligen är. Men, jag råkade spilla lite pm på bordet förut. Då suckade jag å sa för mej sjlv att jag orkar inte gå å hämta papper ända där borta vid spisen. Säkert sju meter dit bort eller nåt. Hemma hos mej är allt i närheten.

Storleken kan ha med festen igår att göra.
Jag vet inte.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback