Mina grannar å jag är goda vänner!

Jag har städat idag. Hela dagen typ. Slängt massa grejjer jag har sparat på mej som jag inte behöver ens. Känns skönt, känns som jag har fått ett nytt liv.
Min bil behöver oxå ett nytt liv. Igår fick hon spelet å började gasta av sej själv. Livsfarligt det där, å så låter hon värre än en folkracebil påstod min granne.

GranneRobban å jag har tur att vi bor nära varann!

Robban igår: Jag kmmer upp å lånar din dammsugare nu!
Jag: Gört!

....
Jag idag: Har du nån glödlampa med liten fot till övers?
Robban: Ska kolla!
Robban: Nej..hade ingen!
Jag: Okej.. hej då!

10 minuter later:
Robban: Hej igen! Har du folie? Jag behöver lite!
Jag: Jag har, kom upp!

Å så kom han! Hade vi inte varann hade vi inte klarat hushållet!
Jag är hundvakt oxå, hemifrån. Curly har flyttat in snett över mej å om Rambo skäller nu när hon inte är hemma måste jag kuta upp å hämta ner han till mej!
Alla tiders grannskap det här!
Tobbe är sjuk, så han vill vi ju inte va i närheten av!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback