Åååh!

Inatt har jag sovit hos Jennie. På en madrass med en liten filt.
Man får inte va så känslig i partystudent-tider.
Verkligen inte meningen å festa igår. Men så fick vi en lockande inbjudan å vi är ju inte sånna som bangar på lite party direkt. Mot rönnvägen bar det av.
Vi fick bekanta oss med dom nya studenterna å sådär. Dom va trevliga.

Ikväll är det party igen.

Vi ser det som att vi faktiskt måste rensa hjärnan eftersom vi är på väg å gå in i väggen. Utan överdrift. Det här är helt sjukt.
Vi lyssnar inte, vi fattar inte å vi vill inte.

Vi har bjudit med våran föreläsare. Hoppas han hänger med å inte kör så jävla hårt med oss imorrn. Då tuppar jag av.
Helst vill jag hugga av mitt huvve å slänga det i Hulingen.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback