Hit å dit!

Igår va rätt många turer fram å tebax innan vi hamnade nånstans överhuvudtaget. Först skulle vi till Vimmerby tänkte vi, men ingen ville köra oss dit så då tänkte vi att vi kör ett tvåmannaparty hemma hos Curly..tills vidare lixom. Det blev tråkigt rätt fort, inte för att vi är tråkiga..vi är ju helt fantastiska..men ja.
I alla fall så räddade Emma oss genom å köra oss till Hultsfred.

Min kamera va med..inte så flitigt, men lite.







Ja. Det var väl allt.
Muchos trevligt.

Jag va hos mormor nyss. Hämtade pengar å visade bilder på en ny stjärna i släkten.

Momor: Ptja, hon var ju inte den sötaste jag har sett.
Jag: Nä, för det är ju jag.
Mormor: Pööh!

Där hade jag behövt ett Mmmm!


Publiken säger
Postat av: alexandra

du kan vinna en header på min blogg!

hoppas du är med (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback