It's a Sign!

"hahah på tal om soffan.. mamma var skitorolig för att du skulle tro att de hade repat din soffa, signe fick nåt cpryck och gjorde någon slags språng-slide-wall-rörelse med klorna utspända på soffan ;) såg rätt roligt ut!"

Jag är inte förvånad. Inte ett dugg.
Jag har sagt det förr: Min katt ÄR helt jävla galen.

Jag är trött. Som vanligt nu för tiden. Jag måste återgå till mitt pigga hurtiga liv igen. Om det nånsin har funnits ens. Det känns så i alla fall.


Sånt här som jag gör när jag har tråkigt, ni vet!


Publiken säger
Postat av: izzy

Tack:) jag är inte så hemma på det här med koder hit och dit än.. men snart så :)

Postat av: Anonym

Nästa gång du tar en paus i pluggandet eller har tråkigt kan du piffa upp min blogg lite =) då kanske jag tycker det är roligare att skriva sen.. ;)

2009-09-29 @ 22:31:43
URL: http://emmakennmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback