Jahaja.

Ni kanske undrar var jag håller hus när jag inte bloggar? Ingenstans. Jag skiter bara i det helt enkelt. Igår hade jag en hemmakväll helt för mej själv. Det va väldigt skönt faktiskt. Förutom att kändisdjungeln är ett väldigt dåligt program som jag ändå måset se så va det en alla tiders kväll.

Idag har jag jobbat. 6-12. Lite lagom. Men, jag tycker att golfare ska lära sig va lite mindre snobbiga. Å lite mindre grisiga.
Fattar inte vad som får dom å tro att golf är en fin sport. Dom ser ut som fån, slår iväg en boll..letar upp den..ser ut som fån å slår igen.
Å sådär håller dom på. Fullkomligt meningslöst.
Mange Wislander å dom där har rätt å snobba sej lite. Så mycke stryk som dom har fått genom åren. Men golfare, nej tack!

Nu äter jag. Å dricker isgurkvatten. Väldigt gott.

Orkar inte ens hålla på å feta eller kursivera texten längre.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback