PartyPaaarty!

Jag blir ju lite tokig när jag har tänkt mig å börja jobba vid sex på morron. Sen visar det sej att har jag har ställt klockan på 06.15. Till å med dom nya studenterna på skolan skulle ju fatta att det inte funkar. Hjärnan kan inte riktigt ha varit med mig där alltså.
Men ja, annars gick det bra.

Nu håller jag på å peppa upp mig för lite party ikväll. Jag har ju tappat min partyprinsesse-form lite på sista tiden. Jag har inte kommit på vad jag ska skylla på än..men jag funderar ett tag till så återkommer jag om några veckor med besked.

Jag vet inte ens vart jag ska festa, knappt ens med vilka faktiskt. Det finns så mycket människor. Men Curly å Calle i alla fall. Å kanske little Susie å Anneli.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback