Räddare i nöden!

Ikväll har jag räddat ett liv. Eller, min lillebror har räddat ett liv, kan man väl säga. Han är duktig, å jag ställer upp med uppehälle.
Den här lilla krabaten är yttepytteliten, hade ingen mat å inget vatten å knappt ingen kattlåda. Så kan dom ju inte ha det.


Han är så liten så lilla Signe blir stor!


Han är då inte blyg. Bara tar för sej hej vilt!
Går runt här med svansen i vädret å vickar på rumpan.


När han får biffa på sej lite kommer han bli skitgullig.
Nu är han som sagt väldigt liten å ynklig!


Publiken säger
Postat av: TheHelena

Det är var nåt av det sötaste jag någonsin sett! <3

Postat av: suzi

Hej.

När börjar den där tjejkvällen egentligen=) ??

2009-09-24 @ 13:22:10
URL: http://suzettej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback