Reseproduktion, in my ass.

Vi har börjat med receproduktion idag. Vi ska sälja in en resa till Tjeckien. Danmark-Tyskland-Tjeckien kommer va vår resväg.
Till nästa onsdag ska alla grupper ha en resplan klar.
Det är ett jävla pill å jag tror jag är en av väldigt få i klassen som inte tycker det ska bli ett dugg kul. Inte efter idag i alla fall. Jag orkar lixom inte tänka på hur höga viadukter i alla städer är så att bussen kommer under. Jag vill bara va medresenär, inte ordna det själv.
Å jag vll framförallt inte till Tjeckien.

Undra om jag är bitter på riktigt, eller om jag bara har en dålig dag.


Nu ska jag skriva det sista på rapporten. Sista. Det låter det.
Sen ska jag plugga på lite till diskussionen om branschorganisationer å samarbeten imorrn. Å ja, sen har jag väl inte mycket annat inbokat.

Det märks att skolan är igång igen. Helt enkelt.



Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback